Blog

Obrat majitele Zásilkovny za první pololetí vzrostl o 72 %, blíží se tak k cíli 1,3 miliardy tržeb za rok.

22. 8. 2019 5:48

Skupina Packeta, která vlastní přední českou logistickou firmu Zásilkovna a další společnosti zajišťující služby výdejních míst, logistiky a doručení do zahraničí, zaznamenala v prvních šesti měsících letošního roku obrat ve výši téměř 425 milionů korun. V meziročním srovnání jde o 72% nárůst. Výrazně také rostl počet přepravených zásilek. Od ledna do června 2019 přepravila Packeta více než 7,5 milionů zásilek. Ve srovnání se stejným obdobím roku 2018 jde o nárůst o téměř 70 %. Skupina Packeta pokračovala také v navyšování počtu výdejních míst. Za první letošní půlrok vzrostl jejich počet o 514 z 2142 na 2656 výdejních míst. Cílem pro letošní rok je 4500 výdejních míst v rámci celé skupiny, v České republice 3000. V letošním roce očekává Zásilkovna a firmy ve skupině Packeta obrat ve výši 1,3 miliardy korun a 18,5 milionů přepravených zásilek. 

„Dosavadní růst v letošním roce považuji za velmi úspěšný. Nejde ale jen o čísla. Pro klienty jsme připravili hned tři novinky. V dubnu to byla služba Mezi námi umožňující doručování zásilek mezi fyzickými osobami, v květnu nabídla Zásilkovna, jako první firma ve střední a východní Evropě, robotické výdejní místo Z-BOT a od července jsme spustili přepravu zboží do všech zemí EU a do Ruska, což byl jeden ze strategických cílů skupiny pro letošní rok. Nyní jsou naším cílem země mimo Evropu. Do tří let chceme být logistickou platformou pro celý svět,“ říká Simona Kijonková, CEO skupiny Packeta a zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny.”
Simona Kijonková
Simona Kijonková
CEO skupiny Packeta a zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny

V letošním roce plánuje skupina Packeta překonat hranici jedné miliardy korun obratu. Hlavním motorem růstu budou inovace. V současné době pracuje projektový a IT tým na desítkách nových projektů. Zmínit lze například doručování do kufru, projekty v oblasti plateb, P2P doručení nebo prohlubování spolupráce s technologickými společnostmi Liftago nebo Twisto.

„Dnes nám Zásilkovna v ČR generuje 76 procent celkového obratu skupiny, zbytek připadá na zahraničí. Za klíčový cíl pro následující období považuji otočit procento obratu tak, aby většina příjmů skupiny přicházela ze zahraničních entit,“ doplňuje Simona Kijonková.”​


Sdílet:

Rubriky