Blog

Ocenění v Křišťálové lupě 2019

25. 11. 2019 5:45

Uspěli jsme v Křišťálové Lupě. Vyhráli jsme v kategorii E-commerce inspirace, druhá místa jsme získali v kategorii Osobnost roku a Internetové obchodování.

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, obdržela v rámci 14. ročníku ceny českého internetu Křišťálová Lupa 2019 nejvíce hlasů odborné poroty a získala první místo v kategorii E-commerce inspirace. Porota také vysoce ohodnotila zakladatelku Zásilkovny a první dámu české e-commerce Simonu Kijonkovou, v kategorii Osobnost roku se umístila na druhém místě. Druhé místo získala Zásilkovna také v kategorii Internetové obchodování, zde rozhodovaly hlasy široké veřejnosti. Zásilkovna se dostala do užší nominace ještě v kategoriích Projekt roku a Globální projekty českých tvůrců.

Křišťálová lupa 2019 Zásilkovna.cz Milan Šmíd
„Je to pro nás nevídaný úspěch, Křišťálovou Lupu vnímám jako předávání “Oskarů” v digitálním světě. Nominováni jsme byli v celkem pěti kategoriích, to se myslím nikomu jinému nepodařilo. Jsem ráda, že jsme uspěli jak v cenách od odborné poroty, tak také v kategoriích, kde rozhodovaly hlasy široké veřejnosti. Je to významné a krásné ocenění pro celý náš tým, který má dnes tisíc lidí. Bez nich by nebylo možné, aby Zásilkovna vyrostla do dnešní velikosti.“
Simona Kijonková
Simona Kijonková
CEO skupiny Packeta a zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny
Křišťálová lupa 2019 Zásilkovna.cz Milan Šmíd

Sdílet:

Rubriky