Blog

Spustili jsme kampaň na podporu výdejních míst

5. 6. 2020 11:01

Připravili jsme společně s agenturou Social Park novou komunikační kampaň, která je postavena na seriálu videí „Příběhy výdejních míst“ věnovaných vybraným výdejním místům z celé České republiky. Výdejní místa jsou jedním z klíčových partnerů Zásilkovny a pro zákazníky stále více oblíbený způsob vyzvedávání jejich zásilek.

"Hlavním cílem kampaně je představit zákazníkům příběhy zajímavých výdejních míst a umožnit jim nahlédnout do toho, jak fungují. Chtěli bychom také touto cestou zviditelnit a tím podnikání podpořit výdejních míst a pomoci jim překlenout současnou situaci, kdy řada z nich čelí negativním důsledkům pandemie koronaviru. Kampaň má samozřejmě také obchodní cíl, a tím je získání nových výdejních míst tímto atraktivním způsobem"
Milan Šmíd Zásilkovna Z-talks
Milan Šmíd
CMO skupiny Packeta​

Videa budou každý týden průběžně umisťována na Youtube Zásilkovny. Divákům umožní vidět různé kouty naší země, načerpat informace z nejrůznějších oborů a dozvědět se, jaké výhody drobným podnikatelům spolupráce se Zásilkovnou přináší.

Výdejní místa Zásilkovny jsou často v neobvyklých provozovnách a na zajímavých místech. Někde balíček předává paní, jejíž pečivo je vyhlášeno v celém okolí, někde třeba sběratel umění. A právě o lidech, ke kterým si zákazníci chodí pro svoje zásilky, seriál „Příběhy výdejních míst“ je.

V České republice má Zásilkovna aktuálně téměř 3000 výdejních (cíl pro 2020 je 4000), celá skupina Packeta jich má téměř 4300 (cíl pro 2020 je 5000).  


Sdílet:

Rubriky