Blog

Získali jsme ocenění Czech Superbrands 2021!

26. 2. 2021 9:57

Již potřetí v řadě jsme získali ocenění Superbrands, které je předáváno v devadesáti státech na pěti kontinentech světa. V České republice se tento titul uděluje od roku 2013, a to značkám, které mají skvělou pověst, zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Supebrands je znakem vynikajícího postavení značky na lokálním trhu. Proto je pro nás získání tohoto ocenění opravdu velkou poctou a obrovsky pozitivní zpětnou vazbou.

Typická zlatá pečeť Superbrands je značkám předávána na základě vyhodnocení předem jasně daných kritérií, mezi které patří například známost, budování brandu, inovace či prestiž. Postoupení do užšího výběru předchází úspěšné projití náročným vícekolovým výběrovým řízením, do něhož se nelze přihlásit – značky jsou nominovány z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolňuje Úřad průmyslového vlastnictví. Základem nominace je objektivní hodnocení obchodních dat společností Bisnode A Dun & Bradstreet a následně výsledky spotřebitelského průzkumu, který v rámci lokálního trhu provádí agentura GfK Czech Republic. Původní seznam je tak zúžen na několik desítek značek, z nichž oceněné vybere odborná porota.

O vítězích rozhoduje odborná porota

Hodnotící komise, která nese název Brand Council, je složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu a posuzuje nominované značky udělením bodů. Značky, jež v jednotlivých kategoriích obdrží nejvyšší počet bodů, získají v daném roce ocenění Superbrands. Mezi letošní oceněné jsme se zařadili i my, a to po bok brandů jako je dm drogerie, Electro World, Kaufland, Marlenka nebo Brit. 

O to větší radost máme, že titul Superbrands získala i slovenská Zásielkovňa. Ta se pyšní pečetí Superbrands Slovakia 2021 za segment B2C.

Projekt Superbrands vznikl ve Velké Británii a obratem si získal celosvětové uznání. Dnes je nejznámější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek a má zásah v 90 státech na 5 kontinentech.


Sdílet:

Rubriky